miercuri, 11 aprilie 2012

Gh. Bunea Stancu mi-a transmis urări de bine. Cu siguranţă, a greşit destinatarul


Azi dimineaţa am găsit în cutia poştală o felicitare, trimisă de preşedintele CJ, Gheorghe Bunea Stancu, cu semnătură în original, din care am reţinut îndemnul "Să dea Dumnezeu să fim mai buni!"

Cum am serioase îndoilei că a avut intenţia de a-i transmite gândurile sale creştineşti, "stima şi consideraţia" sa unei "panarame imbecile" pe care îşi doreşte să "o distrugă", mă simt obligată moral să-i aduc la cunoştinţă faptul că cineva face glume pe seama lui.


4 comentarii:

  1. eu cred ca va iubeste...in secret

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost mai norocos decit tine; am primit si eu o felicitarea aseara cu sigla Aliantei, semnata de presedintele federatiei de sah, Dumitriu Constantin...
    Acum astept scrisoare de la Diacomatu.

    RăspundețiȘtergere
  3. neghiobu, si-a scris numele cu caractere mai mari decat ale Domnului Iisus. Mare caracter are pitifelnicul...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.