luni, 24 septembrie 2012

Vesti proaste pentru Gheorghe Bunea Stancu: Contestatia raportului ANI, respinsa

Curtea de Apel Bucuresti s-a pronuntat azi in procesul pe care Stancu l-a intentat Agentiei Nationale de Integritate. Stancu a pierdut acest proces, actiunea sa fiind respinsa ca nefondata. El are dreptul la recurs, insa, din practică, Inalta Curte de Casatie si Justitie nu prea intoarce solutiile Curtii de Apel. Este o situatie oarecum similara celei in care s-a aflat generalul (r) Badalan, care a contestat condamnarea sa la 4 ani de inchisoare cu suspendare, sentinta ramanand aceeasi.
In ceea ce-l priveste pe presedintele CJ Braila, acesta a intrat in atentia ANI si a DNA, dupa ce imaginile filmate in timpul unei conferinte de presa a PSD (partid care a intretinut la acest nivel actiuni de denigrare indreptate impotriva  mea) au ajuns pe toate posturile centrale. In timpul unor emisiuni la care am fost invitata pentru a prezenta un punct de vedere cu privire la motivele reale ale ostilitatii baronului, au avut loc mai multe interventii ale brailenilor care confirmau justetea articolelor mele, dar care au adus si alte exemple cu privire la abuzurile despre care am scris in toti acesti ani, devenind indezirabila lui Stancu si acolitilor sai.


Recomandari
http://stirileprotv.ro/stiri/politic/video-no-comment-seful-cj-braila-o-face-panarama-pe-o-jurnalista-si-pomeneste-de-sanii-acesteia.html 

http://brailanews.blogspot.ro/2011/06/stancu-zbiara-ca-un-apucat-ca-o.html

http://brailanews.blogspot.ro/2011/06/gheorghe-bunea-stancu-seful-psd-braila.html

2 comentarii:

  1. nu cred ca e vinovat tot psdul ca porcu e porc. dar pana la urma ai si tu dreptate ca s-au ascuns toti in spatele taranului. nu mi se pare corect sa crezi ca toti din partid sunt de acord cu el si consider ca e nedrept sa-i impusti pe cate unu. am vazut ca si pe aurica l-ai incoltit. psd a avut destul de pierdut din cauza ta si poate ai face bine sa stai de vorba cu ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e buna. De ce as sta eu de vorba, cu cine si pe ce tema? Chiar nu vreti sa intelegeti ca rostul unui jurnalist e acela de a scrie? Nu am scris doar despre PSD. Articolele mele ii vizeaza in egala masura si pe cei de PNL sau PDL. Nu e vina mea ca personajul care livreaza cele mai interesante subiecte privind neregulile din administratie e in PSD.

      Ștergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.