miercuri, 3 martie 2010

Ce părere aveţi dacă Daniela Văsioiu îi va lua locul lui Stoianovici?

Stoianovici a călcat pe bec. Asta o ştie toată lumea. Inspectorul şef al IPJ, Cătălin Chivu, a decis că trebuie să afle şi Vasile Blaga, ministrul Administraţiei şi Internelor. Blaga este cel care a adus-o pe Daniela Văsioiu în prefectură, pe post de consilieră a prefectului Dan Popa. Tot Blaga cere măsuri împotriva lui Stoianovici iar Corpul de Control al ministerului a stat ieri toată ziua la Brăila. Cel mai probabil, Stoianovici va fi demis, în prime-time, să vadă lumea ce incompetent e. Postul lui rămâne liber. Daniela poate mai mult decât consilier al prefectului. Şi dacă stau bine să mă gândesc, poate mai mult şi decât prefectul, al cărui cap îl vrea Giana. Giana Pătraşcu, ai ceva de zis la ipoteza asta? Dar Dan Popa?
PS. Insuficienţa articolelor de la gazetă îî face pe unii să adauge şi conţinutul acestui blog cu copy-paste pe site-ul lor. Mulţumesc celor care mă atenţionează, dar e problema ziarului dacă vrea să se facă de râs. Mie îmi convine.Aşa se face diferenţa.

11 comentarii:

  1. Daca DANA ajunge prefect, STANCU va avea zile fripte. E cazul sa dea si el cuiva socoteala.

    RăspundețiȘtergere
  2. PE GIANA N-O DUCE MINTEA SA JOACE LA 2 CAPETE.

    RăspundețiȘtergere
  3. alde vasioiu s-au facut mate blande de cand au fost dat la infanterie. nu sunt ei oamenii care sa-l execute pe gbs

    RăspundețiȘtergere
  4. combinatii si intregi. tipic pentru ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. scuza-ma, dar esti cam increzuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe munca mea, mi se pare normal.

    RăspundețiȘtergere
  7. Faci deja jocul lui Stancu! Si, ma rog, care-i ziarul care te-a furat?

    RăspundețiȘtergere
  8. tanti un deputat liberal de braila se pregateste sa vina la pdl cam greu obtii informatii stancu o pateste ca solomon

    RăspundețiȘtergere
  9. D-na Vasioiu subprefect:un om competent la locul potrivit.
    Cernat Aurelia

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru cel care a comentat ca fac jocul lui Stancu: in articol, am precizat ca ar putea fi si un substrat al povestii asteia. Numai ca eu nu am de unde sa-l stiu. Daca Stoianovici se considera victima cuiva, de exemplu a lui Stancu ai a lui Blaga, pentru a fi inlocuit cu D.V., nu are decat sa spuna. Inca nu e tarziu. Altfel, putem crede orice.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.