duminică, 28 februarie 2010

Deputatul Viorel Balcan a plecat din PSD din cauză că Stancu l-a marginalizat

Intr-un raspuns la comentariul unui cititor al blogului meu, anticipam plecarea lui Viorel Balcan din PSD. Iata ca ea a fost anunţată în urmă cu câteva minute. Deputatul Viorel Balcan a declarat pentru agentia NewsIn:"Nu mă mai regăsesc în organizaţia mea. Relaţiile mele cu preşedintele ei nu sunt foarte bune şi cum el a decis să- l sprijine pe Victor Ponta pentru preşedinţia partidului, asta arată deja că are o strategie pentru alegerile din 2012".

HotNews.''Am luat decizia de a-mi da demisia din PSD, deoarece consider ca nu ma mai regasesc in organizatia judeteana a PSD. Demisionez din cauza domnului presedinte Stancu, care nu poate demonstra ca este un manager politic. Nu cred ca este un om de stanga. Structurile din organizatia judeteana sunt create de pe vremea mea. Eu am creat acest partid puternic la Braila, el l-a mostenit. Eu i-am spus mereu in fata ce am avut de spus. I-am spus ca nu imi place cum conduce partidul. Este prea autoritar, dar nu in sensul placut. Este un mic tiran, ca sa folosesc o expresie mai la moda''. El a adaugat ca presedintele PSD Braila, Gheorghe Bunea Stancu, a iesit ''mai puternic'' dupa acest congres, in conditiile in care ''Victor Ponta a afirmat ca va fi atent fata de toti care l-au sprijinit, deci in colimator se afla si domnul Stancu''.

10 comentarii:

  1. bine ca pleaca. sa se duca unde a intarcat michiduta ploziica oricum e un nimeni. daca pleaca si stancu s-ar curata psd de lichele

    RăspundețiȘtergere
  2. l-a marginalizat zici? tu esti o doamna.... eu zic ca i-a dat m..e cu picamerul

    RăspundețiȘtergere
  3. asta cu ponta e vrajeala. balcan nu a fost sprijinit niciodata de stancu. si-au batut joc de el lasandu-l sa creada ca va fi candidatul psd la primarie si in ultimul moment l-au bagat in schema pe simi-geoana de braila. ca sa nu mai amintesc povestea cu drumuri si poduri...normal ca balcan a decis sa plece, in psd nu mai avea niciun viitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ceea ce urmeaza e termen scurt, orice parlamentar care pleaca din PSD reprezinta o pierdere. Poate fi de bun augur pe termen lung, in perpesctiva alegerilor viitoare daca vor sti sa gestioneze aceasta problema si sa construiasca o strategie de marketing politic realista. In ceea ce priveste Braila, ma indoiesc ca plecarea lui Balcan va influenta intr-un fel imaginea si asa dezastruoasa a PSD-ului reprezentat exclusiv de Stancu si marionetele lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Balcan are dreptate. El a facut din PSD Braila un partid puternic si inchegat. Cand era presedinte se vedea o echipa si oamenni precum Bosneag, Doinita, Ionica Smochina, Didina Stanescu, Viorel Mortu, Alexandru Coada etc erau apreciati. Chiar si maimutoiul de primar care a luat-o-n bot oiginal de la Nastase cand era pres la CJ. Acum e presul lui Stancu care i-a nenorocit pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  6. bravo, Aura, cum ai "mirosit-o" si pe asta.Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut cifrele tale de trafic si constat cu surprindere ca tu, de una singura, esti mai tare decat ziarul local. Felicitari. Braila are nevoie de mai multi oameni valorosi asemnea tie.

    RăspundețiȘtergere
  8. l-am vazut la tv. un analfabet. a facut si el ceva ca de a ni de zile nimeni nu l-a mai vazut deschizand gura.

    RăspundețiȘtergere
  9. mare vrajeala ca a plecat pt ca era marginalizat; balcan a fost convins sa plece din PSD (cat o fi costat gestul?) de deputatul Tarata care si el demisionase cu cateva zile inainte;
    Tarata a vrut sa arate celor de la putere ca nu vine cu mana goala si sa-i plateasca astfel lui Stancu care se luase de cateva ori de afacerile lui Tarata din IM Braila.
    Pe langa rasplata primita acum, lui balcan i s-a promis ca va fi nevoie de el si pe viitor in a povesti ce bine e pt braileni, pentru popor si pentru patrie ca IMB e data deputatului moldovean. Publicitatea va fi, fireste, pe bani...

    p.s. a zis o vrabioara ca Balcan va petrece Pastele in Moldova si ca va lua lumina de la manastirea Durau (unde, intamplator, Tarata a inaugurat recent un hotel de patru stele :)) :)) :))

    gicu

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.