joi, 22 iulie 2010

Un brailean "ofticat" pe Braicar a decis sa ia atitudine

Un brailean, satul de nepasarea celor de la Braicar fata de lipsa de confort si respectul datorat calatorilor, mi-a trimis un e-mail in care isi exprima nemultumirile in legatura cu cateva aspecte enervante de care se loveste orice brailean care apeleaza la serviciul de transport in comun. Inainte de a ajunge la mine, scrisoarea a fost adresata si conducerii Braicar. Am apreciat simtul civic al braileanului si am decis ca protestul sau merita cunoscut. Cititi aici ce il nemultumeste pe concitadinul nostru.

Un comentariu:

  1. Pai acum doamna draga,daca domnul de mai sus este ofticat,ce sa mai spunem de ofticatii din brailica noastra,care sub ochii conducerilor care se succedara de la revolutiune incoace ,fie rosie ori portocalie,chiar galbena ,in care marele,,mamut"PROMEX,marele combinat poluator,palul care hraneau populatia acestei comunitati se duse pe apa sambetei.Aia chiar ca-s ofticati.cand faceti si un articolas pe surse....nu le am eu....dar sunt altii care vi le pot oferi.Asa ca puneti-le brailenilor o mica istorioara a marilor privatizari de pe teriitoriul braileiin care unii se agonisira in detrimentul celorlalti.Atunci veti vedea ce de ,,ofticati"gasiti.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.