marți, 26 ianuarie 2010

Gheorghe Bunea Stancu, presedinte CJ si PSD Braila, se razbuna pe ziaristii nevinovati pentru informatiile din blogosfera

Colegii mei de la Ziarul Obiectiv  sunt foarte draguti ca mi-au preluat subiectul dar mai putin corecti cand il intreaba pe Gheorghe Bunea Stancu, cu jumatate de gura, ce se mai aude cu Centrul de Imagistica (eu am scris aici exact care este situatia, iar ei stiu cum stau lucrurile pentru ca in ultima vreme m-am obisnuit sa vad in ziar replicile oficialilor la ceea ce scriu eu pe blog).
Chair daca se fac ca ploua si nu ma citeza ca sursa, au reusit totusi sa-l irite pe Voda  cand au adus vorba de Centrul de Imagistica, contract atribuit direct de CJ Braila firmei Siemens, desi valoarea acestuia ar fi impus o licitatie, nu un anunt de atribuire directa pe un site arabesc.Stancu ar fi trebuit sa explice de ce a preferat sa dea 1,500,000 de lei pe echipamente, cand le putea aduce, tot noi, dar  gratuit ProMedica, inca de acum doi ani, in schimbul externalizarii serviciului. Si ca sa aiba motiv intemeiat de enervare, ar mai fi trebuit sa raspunda daca e valabila si in cazul sau incasarea comisionului din acest contract. Nu ca ne-am fi asteptat la un raspun sincer, dar asa, de dragul meseriei! Oricum, ii felicit pe colegii mei ca au iesit din starea de transa in care a intrat ziarul inca din timpul campaniei electorale, in urma careia Voda a mai castigat (si cu ajutorul lor), inca un mandat.

4 comentarii:

  1. ce m-am distrat....
    i-ai omorat pe astia. stancu crede ca ei au scormonit rahatul.
    o sa avem parte de un spectacol interesant. desteapta aia de liliana serban s-a bagat singura in gura lupului si probabil a vrut sa-i dea ocazia sa se disculpe, dar nu a resuit decat sa-l straneasca impotriva lor.
    monica, sa te vedem acum pe ce sarme mai dansezi.
    bravo aurico!

    RăspundețiȘtergere
  2. fain ca in filmele cu stan si bran !

    RăspundețiȘtergere
  3. bai cum le mai stii tu pe toate! pacat ca nu te baga nimeni in seama...intr-adevar: exact ca-n filmele cu Stan si Bran!

    RăspundețiȘtergere
  4. daca te autointitulezi nimeni si mai si simti nevoia sa scrii asta, eu ce pot sa mai zic?

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.