sâmbătă, 23 ianuarie 2010

PDL Brăila a dat în clocot iar Daniela Văsioiu înteţeşte focul

Deşi toată lumea e inflamată de revenirea Danielei Văsioiu în prim-planul politicii brăilene, situaţia nu e atât de dramatică precum pare. PDL Brăila oricum se află în cădere liberă, iar percepţia brăilenilor despre oamenii care conduc filiala este cea corectă: organizaţia se află pe orbita PSD-ului condus de Gheorghe Bunea Stancu. Cu sau fără Daniela Văsioiu, la PDL este necesară reformarea de urgenţă. Dacă interesează pe cineva părerea mea, cred că până la vară, vor fi reformaţi cu toţii de nu se văd!
Dacă cineva are de pierdut din afacerea asta, atunci cu siguranţă acela este prefectul Dumitru Popa, care nu a putut să-l refuze pe şeful său direct, ministrul Vasile Blaga, deşi era conştient că dă foc butoiului cu pulbere din filială. Şi, bineînţeles, Giana Pătraşcu. Speriată de perspective, cum era şi firesc, Giana  încearcă să-şi salveze pielea şi apelează la prietenul Gabriel Sandu. Întrebare care se impune este următoarea: ce forţă de a schimba lucrurile mai au atât Blaga, de care se agaţă Văsioiu, cât şi Sandu, când a devenit evident că numirea liberalului Ion Sterian în subordinea directă a Elenei Udrea este un semn de bunăvoinţă arătat liberalilor pentru a participa la guvernare. Şi ghiciţi ce miniştri vor fi sacrificaţi pentru a face loc grupării Tăriceanu într-un viitor guvern!
Dacă scenariul politic se confirmă, primii care vor plăti cu funcţia va fi echipa de comandă din prefectură şi Consiliul Judeţean, de altfel oameni extrem de modeşti, pe care Daniela Văsioiu îi depăşeşte din multe puncte de vedere, mai ales când vine vorba despre organizarea unui partid.
Nu sunt fan Daniela Văsioiu şi cei care cunosc activitatea mea jurnalistică ştiu bine acest lucru. La mine în emisiune a bâlbâit-o când i-am cerut să răspundă cu da sau nu dacă a lucrat pentru prefectul pesedist-afacerist Mihai Manea, eu am fost cea care a sesizat public, înaintea tuturor, mişcarea către PNL. Pecizez că atunci doamna a avut curajul să facă o vizită directorului ZBR şi să plăngă cu lacrimi de crocodil că o persecut împreună cu prietena mea Mihaela Dan (!), că nimic din ce scriu despre ea nu e adevărat, pentru ca, ulterior, adevărul să răzbească. Asta spune multe despre caracter. Cum, în politică, nu caracterul sau morala unui individ contează, pentru ca PDL să se delimiteze de golăniile lui Vodă este necesar ca cineva cu forţa şi frustrările Danielei să se implice. Dacă ea nu şi-a învăţat lecţia şi va ţine să plătească poliţele oricui nu i-a ridicat osanale, va pierde şi acest tren. Dacă va aborda cu maturitate şi fără ipocrizie problemele pe care le are, cu foştii colegi şi chiar cu presa, atunci revenirea ei ar putea fi benefică pentru partid.

3 comentarii:

  1. FELICITARI PENTRU OBIECTIVITATE.
    SUNT DE ACORD CU TINE IAR DANIELA VASIOIU DACA VREA SA SE INTOARCA IN POLITICA CU FRUNTEA SUS, TREBUIE SA-SI REZOLVE PROBLEMELE INCLUSIV CU TINE. STIU CE SPUN SI SUNT CONVINS CA SI TU STII.
    DACA IN PRESA BRAILEANA AR MAI FI 2-3 CA TINE, LUCRURILE AR STA CU TOTUL ALTFEL. LUMEA AR FI MAI ATENTA. PACAT CA NU MAI SCRII DECAT PE ACEST BLOG PE CARE EU SI COLEGII MEI IL CITIM CU MARE PLACERE.SUCCES!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mine nu are nicio problema. Dintr-un soi de paranoia pe care i-am inteles-o la un moment dat, a trait cu impresia ca toata lumea e impotriva ei. Unii chiar erau si, cu siguranta, mai sunt. In ceea ce o priveste pe DV, cat si pe ceilati despre care scriu, eu doar imi fac meseria.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va rog sa nu mai trimiteti comentarii care reprezinta atacuri la persoana! Ce a facut sau face doamna in viata privata nu e treaba noastra. In ceea ce o priveste, pentru a-si recapata credibilitatea, eu nu pot sa propun sfaturi pe acest blog pentru ca 1. nu mi le-a cerut nimeni si 2. pentru asa ceva se taie chitanta.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.