miercuri, 13 ianuarie 2010

Primaria Brăila refuza soluţiile de sterilizare rapidă a maidanezilor

Ca jurnalist, am datoria de a manifesta simţ civic, dar şi de a aprecia şi încuraja pe concetăţenii care se implică în viaţa comunitaţii, mai mult decât o fac cei plătiţi pentru asta. De aceea, voi găzdui pe blogul meu, orice intervenţie sau soluţie pertinentă la problemele cu care ne confruntăm. Sper ca în felul acesta să putem sensibiliza pe aceia care iau decizii pentru noi, să ţină cont de ceea ce e în interesul nostru, al celor care contribuim la bugetul pe care ei îl risipesc fără să dea socoteală.




Fotografia aceasta este realizată în Bulgaria de dna Cernat Aurelia, care propune o soluţie de bun simţ, experimentată acolo, pentru sterilizarea rapidă a câinilor din Brăila. Dna Cernat are propriile consideraţii pe acest subiect, pe care le redau mai jos.



“Saptamana trecuta am fost in Dobrich-Bulgaria pentru ca acolo si-a gasit partener de dans fata mea. Am vazut in Dobrich toti cainii cu crotal, fiind sterilizati. Sunt blanzi, m-am jucat cu foarte multi dintre ei. Cand m-am aplecat ca sa fac poza celor doi caini, doua doamne chiar s-au luat de mine, crezand ca vreau sa le fac ceva. Pana la urma au inteles ca vreau doar sa fac o poza si mi-au zambit. De doi ani incerc sa intru la primar si viceprimar, ca sa le spun care este solutia sa se rezolve civilizat aceasta problema, dar acestia mi-au refuzat cele 10 minute solicitate. Niciodata nu am intalnit o asemenea atitudine la niste edili. Abia acum am reusit sa fiu primita de viceprimarita pentru ca, de fapt, dansa a solicitat o intalnire cu iubitorii de animale, anuntata pe e-mail, cu doua ore inainte de ora stabilita pentru intalnire, special sa se prezinte cat mai putini, iar dansa sa aiba justificarea ca a avut bunavointa,dar noi nu am raspuns.De fapt, nu vroia sa ne vorbeasca (cu atat mai putin sa ne consulte) despre sterilizare, ci despre construirea altui adapost, cu bani de la buget. I-am spus ca acest subiect nu ma intereseaza, eu discut numai despre sterilizare masiva, rapida(3-4 luni) cu 10 medici veterinari, cu centre de sterilizare amplasate pe cartiere.Adica sterilizarea a 5-6000 de caini in perioada scurta. Urmatoarea intalnire va fi pe 22.01.Ei cauta numai solutiile in care sa se ruleze sume mari de la buget care sa se poata"evapora"in buzunarele unora, in genul lui Horez.Varianta mea nu le da aceasta sansa si de aceea nu sunt interesati. Dar odata intrata in Primarie o sa vada ei cu cine au de a face. De acum fraiele sunt in mana mea si daca nu fac, incep campania negativa puternica si sper ca presa sa ma sprijine.

Continuati sa scrieti pentru ca noi va citim. Si ei va citesc sigur, asa cum citesc si comentariile pe care le fac eu, ca dovada ca ma stiu dupa nume, desi nu ne-am intalnit.”

Un comentariu:

  1. Cititi programul de sterilizare si returnare care se aplica in Bucuresti.

    Hotarirea CGMB nr. 47 din 30.06.2009
    http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/47_20090630.pdf

    - pct 7 stipuleaza: sterilizarea si reintoarcerea ciinilor in teriltoriu
    - art 8 sterilizarea gratuita a ciinilor peste 6 luni neinregistrati la as. chinologica, la cabinete veterinare, costurile fiind suportate de Primaria Bucuresti


    RUSINE PRIMARULUI BRAILEI CARE INCA UCIDE CIINI, PE BANII NOSTRI. SFIDIND CETATENII IUBITORI DE ANIMALE CARE L-AU VOTAT (AU GRESIT O SINGURA DATA!), SFIDIND SI INCALCIND LEGEA, SFIDIND ORGANIZATIILE DE PROTECTIE A ANIMALELOR CARE AU FACUT REPETATE PROPUNERI PENTRU STERILIZAREA GRATUITA A CIINILOR, CU CONDITIA DESFIINTARII CONTRACTULUI CU INFRACTORUL RECIDIVIST HOREZ.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.