vineri, 15 ianuarie 2010

Primarul Simionescu îi acuză pe brăilenii care l-au votat şi îi ia apărarea lui Horez

Ceea ce am remarcat cu ani în urmă şi am semnalat constant în calitate de editorialist al Ziarului de Brăila începe să se confirme. Brăila este un oraş dominat de interesele unei grupări având cartierul general la etajul 1 al Palatului Administrativ şi, alternativ, la Continental. Acum apar şi dovezile. Faptul că buboiul s-a spart unde ne aşteptam mai puţin va avea repercusiuni mai ales asupra imaginii şi viitorului primarului Aurel Simionescu, continuatorul pe linie administrativă a combinaţiilor pe care le-a pus la cale Constantin Cibu împreună cu Bunea Stancu, şi din punct de vedere politic. Apreciez iniţaitiva lui Cătălin de a argumenta ceea ce cu toţii am intuit şi aştept să aducă dovezi suplimentare şi în alte subiecte, cum ar fi nenorocirea de contract cu APAM Horez, prin care se spoliază bugetul local, despre care am scris până au închis ziarul. Am convingerea că acesti oameni sunt panicaţi de-a dreptul pentru că imediat ce eu am reluat dezvăluirile pe blogul meu, ziarul Obiectiv a deschis, ce coincidcenţă!, cu acelaşi subiect, în varianta Primăriei. Numai că primarul se umple de penibil dând vina pe iubitorii de animale că nu reuşeşte Horez să-şi facă treaba.În acelaşi timp, cu o seninătate dezarmantă, Marioara Barbu, responsabila din cadrul DAGL, recunoaşte că în adăpostul de la Lacu Sărat nu sunt decât 220 de câini (iar pe străzi, zeci de mii) Horez promitea încă de acum doi ani că va mari capacitatea la 1500. Chiar şi aşa, sunt extrem de contrariată de faptul că autorul articolului  nu a avut curiozitatea să întrebe câţi bani a decontat Primăria pentru aceşti câini şi de ce refuză soluţiile de sterilizare (aici să vezi surprize). Primarul Aurel Simionescu ar trebui să înţeleagă că datoria sa nu este să-i găsească justificări lui Horez că e în stare să amelioreze lucrurile, ci faţă de brăileni, iubitori de animale sau nu, şi faţă de oraş.
Două lucruri sunt extrem de limpezi în aceasta afacere încâlcită cu iz penal: 1.Horez nu va putea face niciodată sterilizare şi 2. prelungirea contractului cu el ar însemna agravarea situaţiei care şi aşa a devenit de nesuportat şi pe care Simionescu o va deconta din plin începând cu acest an.

12 comentarii:

  1. eu raman la parerea ca simionescu e prost sfatuit. in plus, are langa el o mana de oameni slabi pe care nu poate conta. cred ca nu merita asta. eu, in locul lui, as sta de vorba cu fiecare in parte, inclusiv cu tine.
    nu esti partinitoare si vezi problema foarte limpede.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu iese onorabil din asta, cariera politica a lui simionescu se incheie aici. stancu nu il va mai sprijini si se va orienta catre alta marioneta pe care sa o promoveze.

    RăspundețiȘtergere
  3. BRAVO Aura Costea ca nu de dai inlaturi si nici in laturi! Afaceri mari pe banii prostilor de braileni si cu sangele bietilor maidanezi

    RăspundețiȘtergere
  4. se pare ca administratia locala este depasita de situatie si cauta vinovatii.daca nu este in stare sa gestioneze aceasta situatie de criza sa lase pe altii care stiu ce au de facut.ei cauta scapare in colaborarea cu infractorii.eu stau si ma intreb cum de mai au nesimtirea sa spuna ca in adapost sunt acum numai 220 de caini cand anul trecut tot ei au facut declaratia ca sunt cam 1000 de caini.unde sunt restul de caini?bineinteles ca au fost omorati dar totusi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru articol.Am postat comentarii la un alt articol.Din pacate nu mai am timp sa scriu si aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu cred in inocenta edilului! hai sa fim seriosi... pai daca acum cred ca simionescu e curat ca lacrima, in aprilie o sa-l caut pe iepurasul de paste!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur sa-mi intalnesc tizul pe acest blog, tiz nu ca nume, ci si ca preocupari, hotarare, tarie de caracter. Si eu am lucrat in presa locala si mi se pare jalnic ce se intampla. Din pacate situatii similare sunt in toata tara, doar ca sunt foarte ascunse. Inca. La noi, de exemplu, dispar cainii de pe strazi, chiar si cei sterilizati si crotaliati de asociatia noastra, adapostul primariei e oficial inchis, tot oficial nu exista serviciu de ecarisaj, dar cainii continua sa se "volatilizeze" pe drum, dupa ce au fost adunati de pe strada, cu sprijinul politiei comunitare. Toti sunt "inocenti" ca lacrima, dar nu-si dau seama ca odata gunoiul ascuns sub pres, va incepe sa puta. Eu abia astept sa-l disec pe urma.

    RăspundețiȘtergere
  8. D-na Aura Costea,as vrea sa-i trimiteti si lui Simionescu toate aceste comentarii ale d-vstra pe mail, sa vada si el ca este indeaproape monitorizat ca noi ne-am saturat de cate mail-uri i-am dat si tot degeaba. Oricum , eu personal trimit mereu si-i voi trimite si astazi, in legatura cu ceea ce a scris Florentin Coman in Obiectivul de azi, 15 01.2010. Sa vedem ce se va mai intampla pe 22.01.2010, cand suntem invitati, noi, iubitorii de animale sa luam o decizie impreuna cu Primaria.Ha,ha,ha, ce mizerie !!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. cu siguranta, primarul este la curent cu toate aceste comentarii pentru ca nu imi imaginez ca plateste consilieri incompetenti care sa nu ii aduca la cunostinţa starea de spirit a cetăţenilor. daca ignoră aceste probleme sau, mai grav, îl acoperă pe Horez este naiv să creadă că nu va da socoteală. nu se poate să se întoarcă împotriva brăilenilor şi să susţină nişte absurdităţi costisitoare la infinit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Problema câinilor nu se reduce la adăposturi mai mari. Cei care doresc soluţii ar trebui să realizeze că un câine în adăpost trebuie să fie hrănit şi asistat, ceea ce nu este deloc ieftin. Dilema este, şi va fi până ce realităţile se vor schimba dramatic, costuri imense pe de o parte, raţiuni umanitare pe de altă parte. Cu alte cuvinte cel mai util ar fi un referendum local care să aleagă între reducerea rapidă a câinilor prin măsuri barbare, sau costuri imense din partea primăriei. Dacă pe străzi sunt zeci de mii de câini, creşterea adăposturilor de la 220 locuri la 1500 locuri nu se va sesiza în stradă. Este necesar sau un adăpost de zeci de mii de locuri în care să-i strângi pe absolut toţi, să-i castrezi, şi să le asiguri mâncare şi îngrijire încă 12 ani de acum încolo, strângând apoi orice urmă de comunitar aflat pe stradă, altfel ei se vor înmulţi într-un ritm mult mai mare decât pot fi ei adunaţi, sau eutanasierea lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci, draga mea, initiezi MISCAREA DE REZISTENTA. Foarte bine! Tu spui lucruri pe care altii doar le gandesc. Felicitari si ARDE-I!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce spuneti fratilor "vestitul boschetar" a ajuns mare om?? Bai frate ce a ajuns bietul oras. Fratilor treziti-va o data la realitate

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.