joi, 28 octombrie 2010

Stancu insusi a organizat delegatia de protestatari, dupa ce Elena Udrea i-a trimis auditul pe cap

*In timp ce sindicalistii erau trimisi sa protesteze, la CJ lua sfarsit auditul de la Ministerul Dezvoltarii
Voda trece printr-o criza de identitate sau a inceput sa aiba insomnii? Cum altfel se poate explica faptul ca, protrivit ziarului Obiectiv, ieri (in ziua "celui mai mare miting din '89 incoace"), s-a trezit cu noaptea in cap, a renuntat la costumul Armani, si-a indesat un fes pe scafarlie si s-a pus pe impartit pizza de la restaurantul din dotare si pe numarat locurile din autobuze pentru pesedistii-sindicalisti trimisi la Bucuresti sa rastoarne guvernul.
Marian Dragomir si Doru Damian au dat si ei o nota impresionista tabloului  "Bizoni plecand la revolutie", primul profitand de adunare, sa-l vada lumea la fata, in caz ca Voda nu se razgandeste in 2012, cand vor fi alegerile locale. In ceea ce-l priveste pe Damian, motivul prezentei sale alaturi de Voda, in mijlocul grupului de persoane care si-au luat liber sa se imbranceasca cu jandarmii, imi scapa. Doar daca intre timp nu si-o fi schimbat si planurile, si parerea deplorabila despre Stancu, pe care tinea candva sa o comunice discret.
Daca inabordabilul Voda a imbracat haina de sindicalist si, lucru si mai uluitor pentru personajul care nici intretinerea sediului PSD nu era in stare sa o achite, a asigurat sponzorizarea deplasarii la miting, inclusiv hrana manifestantilor, e semn ca are motive intemeiate de ingrijorare. O fi cumva din cauza auditului de la Ministerul Dezvoltarii Regionale care s-a incheiat, ce coincidenta! chiar ieri?

18 comentarii:

  1. multi prosti sunt in orasul braila
    aia or fi stiut pentru cine si-au pus spinarea la bataie si mai ales pentru ce?
    ei nu se gandesc de ce ii mana stancutu in lupta cu atata interes?
    cat de tampiti trebuie sa fie de s-au lasat dusi de nas in halul asta de hotomanul sef?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei ca sa vezi, marele luptator Stancu vroia el sa il dea jos pe Baselu. E de tot rasul mascariciul asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) El are un motiv sa paricipe la "lupta". Pe mine ma mira ca mai gaseste bizoni pe care sa-i scoata la inaintare.

    RăspundețiȘtergere
  4. bizonii cum le spui tu nu au de unde sa stie toate lucrurile astea
    ei stiu ca nu mai au salarii copii trebuie hraniti si trimis la scoala ...
    e usor sa-i acuzi daca nu te afli in pielea lor

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai cumva impresia ca eu nu traiesc in orasul Braila? Da de ce m-as duce eu la un miting care nu are niciun scop, decat acela de a da impresia ca PSD mai reprezinta o forta politica. Si nici faptul ca nu sunt informati nu e o scuza, ba dimpotriva. Sa ajungi sa te expui cu au facut-o acesti oameni fara sa stii pentru ce, e cel putin jenant si dovedeste ca spiritul de turma este cel care, din pacate, conduce actiunea colectiva, initiata de personaje precum Stancu. Oamenii astia au o miza, dar calea lor nu e si calea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce va plimba Cibu pe voi cu barca personala? Si din cate se vede va si hraneste!!!
    Imi aduc aminte ca l-am votat si nu m-a invitat la plimbare!! Sau l-am votat pt ca ati scris voi de bine!!!!!!!!!!!!!!!? Nu imi mai amintesc.
    Imi amintesc faptul ca aceste personaje care se autointituleaza "Presa locala" le poti gasi prin toate birourile unde se poate bea sau manca ceva cu preponderenta cele de sefi.Apoi ies satui si multumiti de ofrandele primite si cu hotararea ferma de a scrie un articol favorabil in vreo fituica nesemnificativa . Realitatea si adevarul le modeleaza copiii in functie de marinimia mogulului local.
    Din cate citesc mai sus , se vede treaba ca GBS nu a hranit sau plimbat somitatile din presa si din aceasca cauza nu prea este un articol favorabil.Nu sunt fan GBS chiar l-as da la vale daca s-ar putea .Referitor la calea lor si calea noastra draga Aura ai dreptate dar oare tu spre ce cale ai opta daca ar fi sa alegi!!!!!!!!!!!? Din cate se vede parca tot la barcute de lux tragi!!!! Demagogia bat-o vina!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca n-ai fi orbit de meschinarie, ti-ai aminti atat articolele mele, cat si emisiunile pe care le-am facut la tv. Si nu erau catusi de putin favorabile lui Cibu. Cat priveste relatiile neoficiale dintre oamenii politici si presa, cocktailurie sau alte evenimente pe care acestia le organizeaza, ele sunt normale atata timp cat nu se transforma intr-o cardasie cu scopul de a manipula bizonii. Sunt printre putinii jurnalisti care nu are de ce-i fie rusine pentru activitatea profesionala. Nu am scris niciodata din obligatie, nu am beneficiat de case, garaje, rate la banci platite de altii sau alte "maruntisuri" pe care colegi de breasla nu s-au sfiit sa le primeasca, in schimbul aservirii lor.
    Si inca ceva: sunt singura persoana din presa braileana care a plecat PRIN DEMISIE din orice redactie in care se faceau presiuni politice, incepand cu Libertatea, dupa ce a ajuns sub controlul taranistilor, si mai ales Antena 1 si TV Galati, fiefurile PSD.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim
    ai dreptate GBS nu a plimbat pe nimeni pe dunare. el i-a cumparat cu totul

    RăspundețiȘtergere
  9. @Aura
    Felicitari pentru ce faci si pentru curajul pe care il ai de a vorbi despre lucrurile astea. Cei care nu vad contributia ta la monitorizarea celor care detin puterea locala, fara de care multe lucruri nu le-am cunoastea, sunt fie ignoranti, fie rau-voitori care s-au lasat comparati cum supune comentatorul de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-mi face nicio placere sa vorbesc despre ce se intampla in presa. Numai ca, in comprimisul pe care l-au facut pentru a-si duce existenta, colegi de breasla au ajuns portavocile unora care detin controlul in plan local si s-au dedat la lucruri care nu le fac onoare. Ca sa-l lamuresc si pe cel de mai sus, eu am ales o cale. Nu e usoara, dar imi pastrez libertatea de a spune ce gandesc eu, nu ce gandesc altii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Poate ne spui si ce nr are carnetul tau de menbru pdl

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar asa marea spagaritza mihaela dan cand era sincera? cand il bubuia pe gheorghe bunea stancu in fiecare zi in ziarul obiectiv sau acum cand orice debiteaza tzaranoiul de tichilesti scrie pe infoxxx cot la cot cu golanul crescut de varga shi de cibu care se certa cu motociclistul tilica pe holurile primariei pe spagi?
    cei din primarie si din cj stiu foarte exact ce le poate pielea la astia doi care numai ziaristi nu sunt.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anonim
    Cand il primesc, anunt pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place despre tine ca esti curajoasa. putini au sange in trotineata sa accepte critici si chestiune si mai rara sa aiba si argumente. bravo. toata stima.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie personal mi se pare ca despre Elena Udrea ar trebui sa vorbim numai de bine pentru ca in acest moment numai ea face cate ceva pentru scoaterea tarii din criza.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Dorel
    Cand ai spus ca "numai Udrea face cate ceva pentru scoaterea tarrii din criza" ai facut o gluma, nu?

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga Aura,nu te-am acuzat cu nimic am facut vorbire la modul general despre "jurnalistii "braileni,referirea era mai mult pentru cei trei muschetari Iordache,Bahor,Dan.Ii vezi lipiti de oficialitati gesticuland razand zgomotos cu guritele pana la urechi de glumele tendentioase ale stapanilor. Una peste alta sunteti oameni simpli ca si noi,ar trebui sa fiti mai apropiati de cetateni de problemele reale sa prezentati adevarul asa cum este nu cosmetizat de oficialitati.
    Dupa cate conferinte de presa ati fost in teren sa vedeti daca este adevarat ce spun bossii?

    RăspundețiȘtergere
  18. @Anonim
    Nu-mi place sa fiu judecata, la gramada, cu ceilalti. Pana la urma, fiecare dintre noi suntem responsabili de faptele si cuvintele noastre. Sunt, cum bine ai spus, un om simplu, nu am incercat niciodata sa par altceva si, in toata cariera mea de 14 ani in presa locala, am evitat ca activitatea profesionala sa fie influentata de relatiile personale. Nu am cerut si nu mi s-au oferit avantaje materiale sau de alta natura care ar obliga un jurnalist la compromisuri profesionale. De aceea, imi permit sa reactionez in acest fel. Pot da explicatii pentru actvitatea mea publica, nu pentru a tuturor. Haideti sa incetam cu generalitatile, caci ne fac rau tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.