joi, 25 noiembrie 2010

Diana Tusa, deputat PNL de Braila, indrazneste prea mult!

* Raspuns la o scrisoare pe care nu o asteptam *
Dupa ce l-am auzit pe Mugur Isarescu spunandu-mi ca eu, alaturi de alte milioane de romani, prost platiti si obligati sa se imprumute pentru a avea casa si masa, am indatorat tara la finantele internationale (si nu Traian Basescu pe vremea cand imprumutul nu era decat o "centura de siguranta"), dupa ce l-am auzit pe presedinte spunandu-mi ca daca nu-mi convine in Romania, n-am decat sa ma duc unde-oi vedea cu ochii, tot ce lipsea pentru a pune capac acestei ipocrizii ridicate la rang de politica de stat era scrisoarea pe care mi-a lasat-o in cutia postala deputatul PNL Diana Tusa. Ma rog, impropriu spus, dar pana la urma, ea este expeditorul. O scrisoare in care ma anunta ca "PDL face circ, parodie si scandal politic in Parlament". De parca eu nu vad, stimata doamna! Dar dvs. il faceti zi de zi la televizor, desi locul dvs de munca e chiar Parlamentul. De aceea sunteti platita din banii mei si ai fraierilor din colegiul in care ati candidat, sa ne reprezentati acolo, sa votati legi si sa fiti responsabili, nu sa chiuliti din motive imputabile tuturor. Cazul Melescanu, colegul dvs de partid, care a modificat rezultatul votului vi-l puteti reaminti la acest link. Dvs vorbiti de hotie si de corputie? V-am dat credit cand ati venit in Braila doar din cauza tineretii dvs; m-am gandit ca o persoana de varsta dvs nu poate avea metehnele imputabile parlamentarilor prin venele carora curge coruptia, in loc de sange. Si cat m-am inselat!
Acuzati pe altii de furt, ca metoda de lucru? Va reamintesc doar ancheta Ziarului de Braila, care descoperise distribuirea contraceptivului expirat. V-ati insusit-o, fara sa precizati de unde aveti informatiile, si ati transformat-o intr-o problema politica, reusind performanta de a musamaliza, intr-un timp foarte scurt, un alt caz de coruptie, pus la cale de un fost ministru liberal al sanatatii si preluat de succesorul social-democrat. V-am intrebat atunci de ce renuntati. Mai tineti minte ce mi-ati spus? Citez din memorie: "sunt prea multi bani la mijloc, nu mai pot face nimic!"
Iata, asadar, Diana Tusa de ce nu mai vreau sa-mi trimiti scrisori. Chiar nu poti face nimic, poti doar sa dai propria reprezentatie la spectacolul de circ general care nici macar dezgust nu mai produce. M-am lamurit cine esti cu adevarat: unul din cei 469 de indivizi fatarnici si pusi pe capatuiala, care trebuie sa zboare din Parlamentul Romaniei la urmatoarele alegeri!

4 comentarii:

  1. ce zici ca face persoana asta? trimite scrisori? ea e in campanie electorala sau asa crede ca atrage atentia? nu e de ajuns ca ea cot la cot cu buble si cu latraii de la antena 3 canta in corul bocitoarelor la capataiul romaniei?
    nu-i mai bine sa-i ignoram? nu merita sa irosesti nici macar o flegma!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu chiar crezi ca mai pupa unu in parlament data viitoare? asa de-al dracului ma duc sa votez si singurul criteriu dupa care o sa pun stampila o sa fie daca NU au mai fost in parlament candidatii respectivi. tudose balcan badalan rotaru cibu si madmoazela asta sa se duca unde a intercat dracu copii

    RăspundețiȘtergere
  3. Urmaresc fenomenul Diana Tusa de foarte mult timp,pe blogul domniei sale.Spun fenoment in speranta,ca tinerii de varsta domniei sale,sa o considere un accident nedemn a fi urmat.Reprezinta tipul de politician tanar care ne dezamageste si nu reprezinta speranta noastra.A intrat in politica braileana nu prin forta proprie ci parasutata de fostul presedinte al camerei deputatilor Bogdan Olteanu si acceptata de Cibu,un alt rebut al plitici liberale.Cu ce s-a remarcat d-na deputat:CU NIMIC.Un loc de joaca,micut pentru copii in cart.Viziru si AFISE cat cuprinde cartierul ca aceasta este contributia Dianei Tusa.Blogul domniei sale,sa-l numim blog,isereaza careva fraze,lipsite de obiectivitate,dar pline de intrebari auzite,trunchiate si lipite pe blog.Aparitiile pe posturile Tv,daca o urmariti cu atentie,pare teleportata din alta lume,si repeta aceleasi ineptii,proslavind politica liberala,infierand politica PDl ,uitand ca impreuna ne-a inselat asteptarile in 2004.Am mai repetat-o si o mai repet "Nu reprezinta electoratul brailean pe care l-a inselat in asteptari si al carui vot a propulsat-o in parlament" Decizia de a nu se plati indemnizatia de sedinta,atunci cand parlamentarii absenteaza nemotivat de la sedintele de plen,personal o aplaud.Ma intreb si am intrebat-o de multe ori, pe blogul sau,sa ne spuna cateva masuri propuse in calitate de deputat si urmarite, care sa ajute la dezvoltarea orasului nostru.Nu are timp sa raspunda,neavand realizari.Oare aparitiile foarte dese,in emisiunile Tv de la Antena3 si Realitatea TV se platesc?.Nu sunt rautacios,dar m-am saturat de impostura din politica romaneasca atat a PDL.PNL,PSD si UNPR,pe ceilalti nu-i mai pomenesc,si in special, a politicienilor locali.In 1968,braileni erau in sarbatoare,devenise judet,scapase de administratia Galatiului.Acum multi si-ar dori o conducere administrativa,eficienta de catre Galati.La ei se poate la noi,nu.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai doamna tusa...scuze de expresie,se facu frate cu dracu pana trecu puntea sa asta sa nu o bag pe cealalta cu moraru si sacu,data viitoare belim mai bine ochii sa nu belim altceva dupa

    RăspundețiȘtergere

Comentariile dvs vor fi vizibile doar după validare.